Eli monet tietää sen Danoninon ärrrrsyttävän välipalamainoksen... XD Mie haluaisin nyt tarpeeksi sitä Novitan kampanja-Oliviaa. Vaikkakin mietin, että onko järkevää hankkia sitä, koska loppujen lopuksi se ei ole sen halvempaa kuin "oikea" Bambu-lankakaan, ainakaan jos lasketaan euroissa/metri ja heitetään ne grammat ulos ikkunasta.

Mutta kun... kauppareissut tehdään Miehekkeen kanssa, niin ei ole toivoakaan! Höh.

Ja neulomisaikakin näyttää taasen tosi rajatulta. Koulussa alkaa hektisin aika koko keväänä -seuraavat kaks viikkoa painetaan tukka putkella. Ja töihinkin on kyselty kokonaiseksi kuukaudeksi tässä välissä ja vapaaehtoispuolella pyydettiin kääntämään urheiluseuran nettisivut englanniksi. Eli priorisointeja tarvitaan. Mutta toisaalta tämä tällainen on kivaa -osoittaa että olen tarpeellinen ja jossain määrin myös pidetty monella suuntaa. Lämmittää mieltä!

I'm not sure, but maybe some of you know the annoying Danonino snack yoghurt commercial with the kid whining to his mother... XD Well, I felt like that today in the supermarket, when I wanted to buy the campaign bamboo yarn Olivia (by Novita, 68 % Bamboo, 32 % Polyester, 50 g= ca. 32 m). But then I realized that this "second class" yarn wouldn't actually be any cheaper than the original Novita Bamboo yarn (bamboo blended with cotton).

But, since me and the BF go to the supermarkets together, it won't happen. =C

And to be honest, my knitting time at the moment seems to be shrinking by the minute. The most hectic period at school is just beginning, so the next two weeks I'll be running around like crazy. And like that wasn't enough, I was asked for work for almost a month and also I was asked to translate our sports club's websites from Finnish to English. I think I like to be busy as long as I have time to do everything properly (I'm sort of a perfectionist...). I think this means that some people actually like me and that I'm good at somethings. But still I'll have to prioritize rather harshly what I'm going to do.

My SP also contacted me yesterday. It was great! I'm soooo exited!
-H-