Siivoilin tänään tavaroita parempaan talteen ja ravistin samalla SNY-lähetyksessä ollutta kuorta, jossa olivat KoolAidit ja joulu tuli uudestaan! SNY lähetti minulle myös nämä söpöt napit joita en aiemmin huomannut:

I was cleaning my stuff away and found these cute buttons in the envelope from my Secret Knitting Pal (SNY) they were under the KoolAid pouches and I hadn't noticed them before... Oh, they're cuuute!

842262.jpg

Voi turkanen että ovat söpöjä! Nyt pitäisi äkkiä löytää jotain pientä ja söpöä puikoille!

Muuten aika on sitten kulunut seuraavissa merkeissä:
Otherwise I've spent my time with the below pastime:

842266.jpg

Liidelin lakritsia, kesän IK ja Nallea kahta eri väriä: Syncopated hat. Ei sitten puhuta mitään siitä tämän perjantain yhdistetystä kirja- ja kypsyysnäytetentistä... :-S

Pipossa olen päässyt onneksi jo joustimen ja alkulisäysten ohi ja nyt on suorastaan nautinnollista neuloa pipoa eteenpäin.

Licorice, Interweave Knits Summer 2007, two different colors of Nalla-yarn and a pattern. Syncopated Hat. Let's not mention that I've got to sit a book exam and a maturity essay on Friday..

The hat is past the corrugated 1x2 ribbing (aargh!) and now goes on very smoothly! I lke it a lot!!

Ai niin... Viimeaikaisten KoolAid lahjoitusten ansiosta olen käynyt myös ostoksilla:

Oh, and the recent Kool Aid goodness led me to the yarn aisles at the supermarket plus an LYS and a fabric store as well
842311.jpg

Nämä on kaikki aika Hyshys-tavaraa nykyään -äitini pelkää että tytär tuhlaa kaikki rahansa ja kaiken aikansa lankoihin ja muuhun vastaavaan - eikä tietenkään pahasti erehdy =D

All of this is kinda Shhhh! at the moment, because my Mum is really worried about my finances and my time arrangement (You'll never graduate if you....) Well, she's got a point...

Kaksi kerää luonnonvalkoista Nallea koolailuja varten (ens sunnuntaina!!), punaista Huopasta Lohto-Toipumisprojektia varten, Steppiä vihreänä ja sinisenä joulua varten... Kankaasta kaavailin muuttolahjaa Miehekkeelle - hän kun on oikein kunnon metsäläi... eiku metsämies =D

Two balls 150 g balls of white Nalle (100% superwash wool) sock yarn for KoolAiding, Huopanen- felting yarn for a "Get-well-Soon"-project and the Austermann Step balls for Christmas. The cotton fabric there... I'll make a nice cushion as a house warming gift for my BF, since he is a hunter ( a real one, hunts birds and moose).

Pami oli myös muistanut minua! Kiitos vielä! Tämä rokkaava tyttöbloggaaja ei nyt kyllä teknisistä syistä saa itse napikkaa näkymään... hmm... =D Samalla löysin uuden blogin seurattavaksi!

I was also awarded with the Rocking Girl Blogger button by Pami (link above, FIN only). And bcs I'm actually a sucker when it comes to all kinds of buttons and stuff, I can't copy it here...  But THANKS Pami!

Näihin tunnelmiin! With these feelings, bye!
-H-