Ei lankaa tällä kertaa, enkä esittele kuvallisesti muitakaan ostoksia. Eli treenikavereiden kanssa ajeltiin Haaparannalle ja koluttiin Ikean lisäksi kaikki muutkin uudet kaupat läpi. Hommasin kesäksi uusia olo-/treenivaateita ja uudet korkkarit - ne on aika rock rock, iihanat. Ikeasta ostin lasten muovisia kulhoja (Miehekkeelle jäätelökipoiksi ettei aina tartte lasisesta syödä) ja sellaisen sinisen Ikea-kassin.

Aamulla oli postiin tullut saapumisilmoitus - ilmeisesti SP-paketti!! Päätin kuitenkin odottaa huomiseen sen hakemisen kanssa. Ei liikaa makeaa mahan täydeltä yhdelle päivälle!

No yarn this time around - just went to Haparanda in Sweden with a couple of friends from Taekwon-Do. Besides Ikea we went through every single one of the new shops + I gave them a little sight seeing tour of Haparanda & Tornio. I found new training clothes for summer plus new high heels and some animated movies (Ice Age 2 and Over the Hedge). From Ikea I only bough plactic bowls for BF (for ice cream..) and the infamous blue Ikea bag.

And! To make my day, there was a note from my mailman that I have a large letter waiting for me in my post office! I'll pick it up tomorrow - should spread the good on several days, eh?

-H-