Tiistaina olikin sitten taas ihan hyvä koulupäivä -vaikka se kestikin kymmenen tuntia aamu yhdeksästä iltaseitsemään. Ruotsia ja englantia -tällä kertaa ihan natiiviopettajan pitämänä. (Siitä maanantain kurssista on vieläkin paha maku suussa...) Huomaan vain että amerikkalainen opettaja naureskelee onnessaan minun kommenteille Kanadasta -niillä on keskenään sellainen minä olen parempi kuin sinä-matsi kuin suomalaisilla ja ruotsalaisilla. JaRuotsi on ihan ruosteessa, haluaisin kirjoittaa kaiken saksan ja englannin sekoituksella...

Eilen kävin optikolla. Ja tottakai minun piti ajaa kaupungille pyörällä juuri silloin kun täällä oli kaikkein pahin sade koko päivänä. Ja pyörästä katosi kaks viikkoa sitten eturapakaari... OLin litimärkä ja mutainen kun pääsin perille. Onneksi siinä tarkastuksessa meni melko kauan joten takki ehti kuivua. Ja uudet lasit hommaan, kuvia laitan vaikka sitten kun saan ne.

Tiimarissa oli myös jotkin villit päivät ja sieltä sai koreja halvalla. Tässä minun hankinta, käyttöön päässeenä
185855.jpg
Ja kaikki keskeneräiset työt ja langat mahtuu vielä oikein hyvin tuohon. Vanhempien luota pitäisi tuoda vielä jotain vanhoja omia lankoja että pääsisi joululahjojen tekoon. Yksi pieni pusero on jo hyvällä mallilla; takakappale valmis, etukappaletta olen jo sorvannut sen verran että kuvaakin olen päässyt tekemään. Hihat ajattelin väkertää samalla puikolla yhtäaikaa, jos se vaan on yhtä helppoa kun kuvittelen sen olevan.

-H-