Rovaniemen Prismassa on jäsenetupäivät. Menin sitten höyläämään äiskälle poonuksia urakalla kun samalla sai ei-ruokatavaroista alennustakin.

176415.jpg

4,5 ja 5 pyöröt -minun ihka ekat omat pyöröt! :D Florica menee kummipojan puseroon ja Nallesta pitäis tehdä avokkaalle jonkin sortin ampumahanska. (Hän kun harrastaa tätä)  Ampumahanskaan on jo saatu malliehdotuskin: kaikki sormet yhteen niin kuin lapasessa, peukku erikseen ja etsormelle reikä että sen saa ulos lapasesta. Ööööö...Ei taida tapahtua...

Mieluummin tekisin sellaset perinteiset ampujan/ratsastajan hanskat/hanskan jossa etusormi tehdään yksinään ja muut sormet lapaseksi. Plus tietysti peukku. Kai tuo luulee minun olevan joku guru.... ;-)

Avokkaan edelliset kynsikkäät ovat jo sillä mallilla että oikeasta puuttuu enää etusormi ja peukalo ja molemmat pitää päätellä (voi sitä tuskaa!!!). Läheltä piti ettei niistä tullut kynsikkäitä minulle, mutta nuo kyllä taitaa venyä jonkin verran käytössä.

Leskenlehti voi edelleen heikosti, pitäs vaan jaksaa tylsistyä. Ja ehkä joudun ostamaan vielä yhden kerän mustaa Woolia. Voi miksi, miksi en ottanut jo alkaessa isompia puikkoa?

Mulla myös sukatuttais, mutta en nyt raatsi ostaa lankaa niihin. Siskolle olis kiva vääntää sukat jouluksi.

Suomalaisen verkkokaupasta olen jo kohta kolme viikkoa oottanut Stitch 'n' Bitch-kirjaa, mutta eivät sitä ole ainakaan vielä saaneet tänne asti. Lähetin jo kyselynkin siitä asiakaspalveluun, mutta vastausta ei ole kuulunut. *murr*

Lähdenpä Leskenlehdellä soittelemaan..
-H-